måndag 14 maj 2012

Försöker att spela...

...igenom alla vägarna i Starry sky, men det är svårt att inte välja samma hela tiden, jag har ju redan en favorit. Sen får jag dåligt samvete när jag medvetet väljer en annan karaktär (fail!) bara för att få ihop hela listan av GCs.
Översättningen funkar superbra dock och efter att jag damsög igenom och rengjorde hela datorn idag, kör hela datorn och framförallt spelet utan problem! Inget hackar lägre, förutom mina 720 HD .mp4 eller .mkv grejer eftersom datorn inte klarar av det formatet, haha... Med andra ord typ allt som har med anime att göra! (skyll dig själv som laddar ner det formatet...) Men den går så tyst och fint nu att jag tror att den stängt av sig själv varje gång jag går in i rummet, haha...

Idag försökte jag spela igenom Kanatas väg, men det var en sak med översättningen som förstörde hela min spelupplevelse idag...


Vad i Helv**e Kanata? (ಠ_ಠ)
Sa du fel namn mitt i cermonin? (Jag hoppas bara det är översättningen som strular... . .. .!)
Jag skulle aldrig ha lämnat dig Suzuya, kan du förlåta mig!?

Jag vet inte, jag tar nog paus nu, jag måste återhämta mig och samla mod till Yoh's väg. Det känns som om den kommer bli gnällig och påfrestande.
Nu blir det "Adventure time with Jake and Finn" (som jag rekomenderar) istället för att dra på en skräckfilm när man sitter själv i mörkret som jag gjorde igår. Seriöst. Inget jag rekomenderar.

3 kommentarer:

  1. Varför har du inte sagt att du har en blogg?????????????????? Nu har jag två bloggar jag måste följa :-D PS: Är du nåt i Halmstad i sommar? Hallandsleden?????

    Kram :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur hittade du mig? (ಠ_ಠ)
      Skojar med dig. ; P Kul att du tittar in!
      Nej, jag är i Umeå hela sommaren. Sorry~!

      Radera