onsdag 2 maj 2012

Vårruset 2012...

...avklarat (och kanske beach 2013 påbörjat?)! Jag och ett helt gäng (24 pers!) från skolan tryckte upp tröjor med en lotusblomma på baksidan där det stod "Team Alnarp" över som vi bar under loppet! Vi hade riktigt tur med vädret. Och mitt mål att springa hela rundan runt joggandes, utan att stanna för att gå, hölls och tiden för varvet runt slutade på (o)imponerande 36 minuter! Helt slut åt jag upp allt vi fick vid målgång och lite till efter att ha fått picknick-korgen. Jag är sjukt nöjd med min insats och nästan lite stolt över min medalj! : )

Detta är trots att jag blev omsprungen av en gravid kvinna i ett högt temo i sluttampen. Förutom att min stolthet blev skadad över detta event känndes det nästan bara i benhinnorna dagen efter. Dags för nya jogging skor så man kan ladda upp inför nästa år?


Väl i mål och med en medalj för insatsen! Segerropet efter detta var obligatoriskt! ; )

2 kommentarer:

  1. Bra Jobbat Lojsan!!
    Kramar Mormor

    SvaraRadera
  2. Ni verkade ha betydligt mera tur med vädret än vi hade i torsdags, regnet stod som spön i backen ända tills strax före start. (>_<)

    SvaraRadera